Photography Shannah
Photography Shannah



Voel jij je ook terug herleven?


Na anderhalf jaar geteisterd te zijn door corona mogen we eindelijk terug beginnen fantaseren over versoepelingen.
Eindelijk want ik spring bijna uit mijn vel! :-)

"Door de dalende cijfers en de vaccinatiecampagne die steeds vlotter verloopt, zijn er vanaf 9 juni meerdere versoepelingen mogelijk", aldus premier Alexander De Croo.

Als professionele huwelijks- en eventfotografe sta ik natuurlijk te popelen om jullie huwelijk of privéfeest te voorzien van prachtige herinneringen. 

Ik geef jullie graag de versoepelingen even op een rij:


Op 9 juni start naast de volledige heropening van de horeca de rest van het zogenaamde 'binnenplan' 
met dus ook de uitbreiding van evenementen.

Erediensten en huwelijksceremonies kunnen op 9 juni terug doorgaan met 
100 mensen binnen en met 200 buiten.
Indoor: max 50p 
Outdoor: onbeperkt in aantal aanwezigen
(volgens het protocol van de horeca)

Super goed nieuws !!

Op 1 juli :
Erediensten en huwelijksceremonies kunnen terug doorgaan met 
200 mensen binnen en met 400 buiten.
Indoor: max 100p 
Outdoor: onbeperkt in aantal aanwezigen
(volgens het protocol van de horeca)

Op 30 juli:
Indoor: max 250p 
Outdoor: onbeperkt in aantal aanwezigen
(volgens het protocol van de horeca)

Vanaf 1 september zal het grootste deel van de bevolking twee keer gevaccineerd zijn.
De laatste versoepelingen zouden dan worden doorgevoerd. :-)

Hopelijk is dit voor velen onder jullie goed nieuws!

Heb jij binnenkort iets te vieren en ben je nog op zoek 
naar een professionele huwelijks-en eventfotograaf?


Neem gerust een kijkje op mijn website:
Via deze link kom je onmiddellijk terecht op mijn portfolio en prijslijsten.

of bij vragen neem vrijblijvend contact op met mij:
photographyshannah@gmail.com

Ik hoop jullie binnenkort feestelijk te mogen ontvangen!

Veel liefs
Shannah 

Nog meer blogs:


Reacties